donderdag 29 september 2016

Handig! Marmer folie van de Blokker.


Marmer is iets wat we de laatste tijden vaak tegenkomen. Je ziet het veel op telefoon- en laptop hoesjes, maar ook (als de foto hieronder) op bijvoorbeeld een tafel. 



Bron: WeHeartIt


Vandaag wil ik het hebben over marmer folie van de Blokker. Super handig materiaal om je huis mee te decoreren. Bij de Blokker zelf wordt het als het goed is decoratiefolie genoemd (I think..). Ik vind persoonlijke marmer erg mooi, dus ben ik naar de Blokker gegaan om een rol marmer folie te kopen. Je betaald voor 1 rol 4,99. De folie is makkelijk te gebruiken, omdat het plakfolie is. Ik wilde eigenlijk de bovenkant van mijn bureau ermee beplakken, maar helaas was 1 rol daar niet genoeg voor.  

Wat ik vervolgens gedaan heb is de bovenkant van mijn nachtkastje beplakken. Dit ging vrij makkelijk. De folie bleef wel overal aan plakken, maar naar een paar keer proberen is het me toch gelukt. Er zaten wel een paar luchtbelletjes in. Op de verpakking stond dat je die leeg kon prikken met een naald. Dat heb ik gedaan en je zag er niks meer van. Ik vind de decoratiefolie erg handig en fijn om te gebruiken. Mijn nachtkastje heeft nu een nieuwe look gekregen en ik kan er leuke foto's op maken! 


Mijn nachtkastje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten